A kopasz énekesnő
Péter Márta kritikája az Apropó előadásáról
Szabó Réka valóban elénk pakolja mindazt, ami egy nőből, nőemberből az évek
...
Péter Márta kritikája az Apropó előadásáról
Szabó Réka valóban elénk pakolja mindazt, ami egy nőből, nőemberből az évek
...
A Tünet Együttes 10 éves. A társulat vezetője 44. Ebből az alkalomból született ez a két darabból álló este.
„Őszinte, hiteles és sallangmentes, akár egy romlatlan gyerekarc, amibe ha
Az Accord World Music rendezvénysorozata
A hagyományteremtő szándékkal megszervezett rendezvénysorozat nőkről szól, nők problémáival foglalkozik, női alkotókat mutat be. Az érdeklődők Budapesten és országszerte,
...Kutszegi Csaba kritikája a Monocrossingról
...bárki otthon néhány másodperc alatt olyan futurisztikus térbe varázsolhatja magát, amilyenről révülő etelközi sámánjaink annak idején még
...Szoboszlai Annamária kritikája a Légy a levesben előadásáról
A látásmód ironikus és groteszk, s a helyzet elképesztő abszurditását fokozza, hogy mindenről egy kulcslyukon leselkedő Tanú
...Újra műsoron Réti Anna Lábán Rudolf-díjas koreográfiája
Vajon mi egy igazi találkozás feltétele? A válasz természetesen nagyon bonyolult. De talán a legfontosabb feltétel a jelenlét. Műsoron:
...Kutszegi Csaba kritikája az Annonciation + Helikopter előadásáról
Hat pár, mintha forgó motorok alkatrészei, vagy maguk is rotorok volnának, Karlheinz Stockhausen és a Helikopter Quartet gépzajra, vonósokra és
...A Közép-Európa Táncszínház bemutatója a Bethlen Téri Színházban
A Monocrossing egy multimédiás táncelőadás, amely a videós kalandjátékok struktúráján
...Koreográfusverseny fiatal, pályakezdő táncművészek számára!
A zsűri által legjobbnak ítélt koreográfiát a fesztivál 150.000 Ft-os pénzjutalomban részesíti.
Péter Márta kritikája a Leértékelésről
A ferde fénysávot különben meztelenül is bejárják, betáncolják mindhárman; a boltokban használatos árazógép meg
...Beszélgetés Szögi Csabával
Vendégváró Fesztivál kezdődik február 1-jén a Bethlen Téri Színházban, amelyen bemutatkozik a gyergyószentmiklósi Figura Stúdió
...Sárosi Emőke kritikája a Talking Head előadásáról
Elkeserítően vidám a helyzet: a világhálón bárkivel, bárhogyan, bármit lehet... Csak óvjuk meg a valóságban rebbenékeny,
...Komjáthy Zsuzsanna jegyzete a Szólóduó Nemzetközi Táncfesztiválról II.
A cél, hogy a találkozó fórummá váljék, ahol egymástól tanulni, és a reflexiók által
...Komjáthy Zsuzsanna jegyzete a Szólóduó Nemzetközi Táncfesztiválról I.
A kérdés mindig az, hogy ki táncol, és – végső azonosságkutatások nélkül – milyen
...E-book tanulmánykötet a Critical Endeavour program öt évéről
Kötetünk különlegessége nemcsak az, hogy öt év öt cikkét együtt jelenteti meg, hanem – hála Szemessy Kinga szerkesztőnek
...Kutszegi Csaba jegyzete a Prestóról
Fiúk, lányok válnak ki a táncból, és egy fényhasábban alaposan (egyesek majdnem hónaljig) felhúzzák a szoknyájukat, gatyájukat. Vajon ez mit jelent?
...Vida Virág kritikája a Mit tudjátok ti – Honvágy előadásáról
A Honvágy összességében keserédesen szórakoztató, szarkasztikus társadalombírálat, táncos stand up
...Szoboszlai Annamária kritikája a szegedi kortárs Diótörőről
Marikából nem lesz ugyan csodaszép hercegnő (csupán fehér babaruhája változik egy jelenetben hosszabbra, nőiesebbre), nem szelídülnek meg
...Komjáthy Zsuzsanna kritikája a BartóKodályról
Saját felszámolását hajtja végre a koreográfia, akár egy kegyetlen, megalkuvást nem ismerő hóhér. Az emelésekből kúszások
...Péter Márta kritikája Hiroaki Umeda estjéről
Az izgő-mozgó, tekergőző testek néha olyan benyomást keltenek, mint a papírhoz tapadt legyek, groteszk és reménytelenségében is komikus
...